Information om fastigheterna.

Informationbroschyr från PEAB som byggde våra fastigheter. PEAB broschyr Järnbrottsparken.pdf

Planlösning i fastigheterna. Planlösning Hus 1 o 2.pdf

Föreningen bildades 2010-12-14 och vi flyttade in i maj/juni 2013.

Våra två hus är moderna lågenergihus i sju våningar plus vind och ett separat parkeringsdäck(Transistorgatan 39).

Husen har 52 lägenheter fördelade på 1-4 rum o kök och vårt parkeringsdäck har 45 platser i två plan(21 under tak).

Varje lägenhet är förberedd för individuell mätning av el, varm/kall vatten, men endast el debiteras separat just nu.

I föreningsavgiften ingår Telia Triple Play dvs grundutbud för kabeltv, IP-telefon och bredband från Telia.

Våra hus är två av totalt sex flerbostadshus i området, de fyra övriga ägs av Trollängen Bostads AB.

Vi ingår i en gemensamhetsanläggning med Trollängen avseende skötsel av  grönytor, gångbanor, lekplatser mm.